28 Mayıs 2012 Pazartesi

ElNi nin odası...

Kız çocuk annesi olup da yavrusunun odasında pembe birşey almamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Bizim kızın odasında da pembe ve yeşil hakimiyetini sürdürüyor :) Ne zaman odaya bir eşya alacak olsam,ne zaman bir kıyafet alacak olsam ya pembe ya yeşil alıyorum.Şuan kendi zevkime göre uyarlamış olduğum odasını kıyafetlerini kendini anladığı zamanda tamamen değiştireceğinden eminim,ama şuan benim zamanım o da benim minik kelebeğim..Bu zamanın kıymetini biliyorum :)


Kermit the frog :) Bu oyuncağı Capacity gezimizde aldık,ElNi nin oynamaktan en çok zevk aldığı oyuncağı.Eşim ve ben nasıl bir oyuncak alalım diye etrafa bakınırken bizim minik kelebeğimiz kermit in ayağından tutmuş ve çığlıklar atıyordu,oyuncak dükkanındaki herkes bize bakıyordu.Eşimle gülüştük ve onun istediği bir şeyi alaım dedik..Kasaya geldik çığlık çığlığa,elinden de bırakmıyor,sımsıkı tutmuş :) Aldık da mutlu oldu bakıp bakıp gülüyordu :)


Bazen ElNi nin odası renk uyumu içinde ancak gökkuşağı gibi oluyor..:)



ElNi için Mustela ürünlerini kullanıyorum.




Bebek odası ve aksesuarlarını bloglardan takip ediyorum.


Mobilyalar aynı ama krem rengi bir konsept de odada bir hoşluk yarattı :)

ElNi seni çok seviyoruz kızım.Allah'ın en büyük hediyesisin.Allah ömür verdiği sürece seni elimizden gelen en iyi şartlarda büyüteceğiz.

Hiç yorum yok: