29 Mayıs 2012 Salı

BEBEK MEVLÜDÜ ...

Sip&See Baby Shower ...

ElNi nin mevlüdünü 3 hafta önce yapabildik.Taşınma,kış şartları vs derken biraz uzatmıştık.Mevlüd yapacak annelere faydam olsun diye bilgiler tazeyken paylaşmak istedim.

Mevlüd için hazırlıklar:
-Davetli listesi oluşturmak
-İkram listesi oluşturmak
-Mevlüd yapılacak alanın belirlenmesi
-Mevlüd hocası
-Mevlüd şekeri ve hediyeler
-Annenin ve bebeğin kıyafeti

Bu ana konu başlıklarını oluşturup çok şükür 30 kişilik çok güzel bir mevlüd yaptık.Kızım her nekadar ilgiden sıkılmış olsa da misafirlerimiz ona bayıldılar.

Öncelikle kapımıza eminönünden aldığım resimli ve Dünyamıza hoşgeldin yazılı balonları yapıştırdım.
Evin bazı yerlerine de balonlardan koyduk,ve misafir hediyelerimiz için baby çantalarımızı hazırladık.

Misafirlerimize ElNi nin resimli magneleri,bebek şekeri hediye edildi.
Ayrıca bebek kurabiyesi de yapmaya çalıştım :)
Malzemeleri Eminönünden aldım.Bebek şekeri ve pasta malzemeleri satan dükkanlar konusunda gelişmiş bir sokakta güzel bir alışveriş yaptım.Tabi bu alışverişi yapmadan önce bloglarda mağaza isimlerini hangi malzemeleri alacağımı vs detaylı bir çalışma yapmıştım.Kurabiyeyi kafada pişirmiş ancak pratikte eksik kalmıştım :)
Sonuçta ortaya çıkan bu şirin kurabiye hoşuma gitti.Mevlüdden önce de deneme fırsatı bulamamış olmassa vermeyiz diye düşünmüştüm,riske girdim  :) Misafirlerimiz çok beğendiler :) Ben de bu işten alnımın akıyla çıkmış oldum :)
ElNi nin kıyafetini çok zor bulduk.İstanbulda bir sürü alışveriş merkezi,Eminönü vs her yere baktım.En sonunda Trakyada buldum.Adettendir mevlüdde gelinlik giyilir.Duvağı da pek bi yakıştı maaşaallah :=)

Maaşallah benim minik ElNi'me..Ben de beyaz bir elbise giydim.
Çok güzel bir gündü,sevdiklerimiz,eşimiz,dostumuza çok teşekkürler :)

Hiç yorum yok: