25 Mayıs 2012 Cuma

bebeğim 4 aylık ...ElNi 4 aylık :)

ElNi 4.ayını tamamladı :) Bebeğim yenidoğan sınıfından çıkmış sayılır.Beşikten,arabadan,pusetten vs ElNi yi bıraktığım her yerden saç topluyorum..Kafasında bu kada5r saç olduğunun farkında bile değildim.Çok saçı dokuluyor miniğimin :)Yattığı yerden bize bakabilmek adına kafasını kaldırıyor.Kuzum sağ tarafa doğru dönebiliyor.Tekmelemeyi de çok seviyor hınzır,nereye denk gelirse :)
Ev yapımı yoğurt (kendim günlük sütten yapıyorum(SEK)doktorumuz 1 yaştan önce inek sütünü önermiyor)yemeye başladı.Arada kaşık mamaları da verip ödüllendiriyorum :)
4.ayın sonunda ElNi nin tükürükleri heryerdeydi,Tükürük Babu diyoruz babasıyla ona :)
Kız olduğundan mıdır bilinmez aynaya bakmaya bayılıyor,kendi görüntüsüne bir gülüşler atıyor,o güldükçe ben de kahkaha atıyorum :)

Hiç yorum yok: