8 Eylül 2012 Cumartesi

Emirgan-Bebek-Ortaköy-Beşiktaş .......

Geçen cuma akşamı eşim piknik yapmak istediğini ve hazırlanıp yarın gider miyiz diye sordu.Elni için ve bizim için iyi olacağını düşündüğüm bu pikniğe hazırlanmak için akşam akşam girdim mutfağa ,hazırlandım da hazırlandım...

Sabah Emirgan da kahvaltı yapmanın bu kadar güsel olabileceği aklımın ucundan bile geçmezdi.Yeşil,temiz hava,kuş sesleri,sincaplar....
Elni çığlık çığlığaydı,yanından geçen herkese tüm sevimliliğiyle kahkaha attı.Elni ye birkaç arkadaş da bulduk,son dönemde bebekler ve çocuklara olan düşkünlüğü bizi çok eğlendiriyor.Onlara sarılıyor,suratını çeşitli şekillere sokuyor,onlarla oynuyor.
İnsanlar pek hoş sohbettiler,gelenlerin %90 ı bebekliydi.Bu nedenle masamızı ziyaret eden misafirlerle konu bebeklerdi :)
Bir ara kendimi yere attım,çimenler üzerinde yattım,gökyüzünü izledim.Huzur...
Elninin arkadaşı pek sevdi bizim kızı.Elni de bi çığlıklar bi dokunmalar...Elni bize sarıldığında boynumuza sımsıkı sarılıyor,bu da bazen can yakıcı olabiliyor,aynı şeyi yapmasın diye biraz mesafeli tuttum ki kuzucuğun canı yanmasın.Yoksa bi sarılır bizim kız,asla bırakmaz :=)

Bu güzel çiçekler ve daha güzelleri için bir satış yeri var.
Üst resimde karanlıkta kalan yerde satılıyor çiçekler.
 


Sincapların ağaçlardan ağaçlara atlamasını seyrettik.
 
Gezimiz sırasında koruda 3 tane köşk olduğunu gördük ancak kullanımda olan sadece Sarı Köşktü.Sarı köşkün mazarasında çay keyfi harikaydı.

 
 
Ordan çıkıp arabaya doğru ilerlerken evli çiftlerin mekanı olduğunu öğrendik.Evlenecek çiftler koruda foto çektirmeye geliyorlarmış :)
 
 
Yeşilin bol olduğu bu gezimizden sonra balık tutmak isteyen bir eş baskısı sonucu sahile indik :)
 
 

 
 

Balık tutma olayını tamamladıktan sonra Ortaköye yola çıktık.


Ortaköyde sokakta hayat olduğu kesin :) İğne atsan yere düşmez :)


Ortaköye gidip de kumpir yemeden olmaz tabi :)
Ve favorim yoğurt :)
 
Bu bol gezmeli günün sonunda tabi ki Elni çok yorulmuş bir halde arabada uyuyakaldı.
Gezip gördüğüm ve beğendiğim yerleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğim :)
Görüşmek üzre...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel resimler.Afiyet olsun.Kesinlikle ortaköye gidipde kumpir yemeden gelmek olmaz bende çok severim oranın kumpirini