5 Temmuz 2012 Perşembe

ELNİ'yle son durum ...

Cumartesi İKEA ya gittik,aslında Forum İstanbula.İkea da sadece yemek yedik,bol soslu harika köfteleri yedikten sonra foruma geçip alışverişe başladık :)
Etrafı seyretmeyi insanları incelemeyi çok seven Elni,o gün çok usluydu.


Pazartesi minik Elni'ye bardağa alışması için özel bir suluk ve biberon aldık,pat pat vurmaya deli olan kızım,ne olduğunu bilmediği ancak güzel ses çıkaran şeyleri sevdi :)
Şu pıtırcık o kadar çok konuşuyor ki (maaşallah) anlatamam,yakında bir video koyacağım.Allahım hiç susmuyor,oyuncaklarına anlatıyor,bize kızdığında bize saydırıyor :P
Eşimle bazen aaa şöyle dedi aaa böyle dedi diyoruz.mesela 'anne geldi'...resmen dedi,biz duyduk hehehe...
Son dönemde eline ne geçse hep fırlatıyor,masa sandalyesinden aşağı,bebek arabasından aşağı,alıp veriyoruz tekrar atıyor.at-ver :P

Ah ahh o emzik kutusunun dili olsa da konuşsa,bakalım Elni onu yeyip bitirebilecek mi
Bugün Elni'ye mercimek çorbası(yemek gibi) ve şeftali verdim.Çorba için ortaboy bir havuc ve patatesin yarıları ve avuç içi kadar mercimeği bir tatlı kaşığı zeytinyağıyla kaynattım ve blenderdan geçirdim.Mis gibi oldu.Ayrıca hergün bir kase yoğurt yiyen Elninin cumartesi kotrolü var.Bakalım doktoru ne diyecek.
Bu foto bir uyku hikayesidir.Bugün 5 temmuz 2012 17:00 de çekildi.Uyumam ben Uyumam diye tutturan beşiğinde uyumayan oyuncaklarıyla oynamayan ne yaptıysam memnun edemediğim ve galiba diş çıkarmaya yakın olan minicik yavrumu kucağıma alıp yatağımıza yatırdım,yanına yattım sıkı sıkı sarıldım daha 3 dak geçmeden uyudu :P yok artık dedim,baktım hiç ses yok bakamıyorum da yüzüne fotoda görüldüü gibi,sonra derin sesler geldi,uyumuş gitmiş...Annen yer seni tatlı kuzu..:)Mışıl mışıl uyu yavrum,uyu da büyü :)

not:kss=kızım seni seviyorum

Hiç yorum yok: