4 Temmuz 2012 Çarşamba

ELNİ DENİZDE 2

AAAAA geç kaldım geç kaldımmm...Yazmaya geç kaldım :) Mazeret değil ama çok yoğunum,gezmeden fırsat kalmıyo ki evde oturmaya :) Evdeyken de Elni'nin yemekleri,oyunları vs derken geçip gidiyor zaman.
Cumartesi denize gittik hava,deniz misss.Pılımızı pırtımızı topladık,daha doğrusu Elni'ye kocaman bir valiz toparladık,kendimize de 1-2 parça bişey aldık ve yola çıktık,30 dak sonra vardık.Yerleştik kumsala...Bizi gören kalmaya gelmişler der :)


Sabah ilk olarak güzel bir börekçi bulduk,yanına çayımızı söyledik.Kahvaltımızı ettik.Dışarda oturduğumuz için gelip geçenler kahvaltı edenler Elni'yi görüp sevdiler.Eşim ve ben inanmakta zorlanıyoruz bu konuya,Eskişehirde hiç böyle birşey görmemiştik,insanların çoğu zaten bebeklerini sevdirmez,maaşallah çok tatlı dersininz yüzünüze bakarlar sadece,tebessüm yok.Burda her dışarı çıktığımızda Elni'yi seviyorlar,hoşumuza gidiyor bu durum.Çocuklar yanaklarını seviyor.Pek sakınmam,sakınan göze çöp batarmış,sadece temkinliyim.:)


Tanıştırayım bunlar neşeli ayaklar...Bu ayaklar devamlı hareket halinde,durduramıyoruz.
Suyu çok seviyor Elni,pek bi havalıydı da,beni rahat bırakın ben yüzerim,eğlenirim der gibiydi :) Biz ondan çocuktuk denizde :P
Deniz kenarında oyunlar oynadık.
Sonra bizim karnımız acıktı.Ve mekan aramaya çıktık.Biryer bilmeyen biz,kıyıya yakın,hoş bir yer bulduk.



Küçük ama cici bir yer burası.Sessiz,sakin.Ev mantısı yapıyorlar ki ben yedim hem ucuz (10tl) hem de lezzetli doyurucu :) Çok memnun kaldım Meşhur gözlemeci Ayşe Abladan.Tavsiye ederim :)
Elni'yle negatif enerjiyi toprağa verdik :d

Son sahil yürüyüşümüzü de yaparak yolaçıktık.

Neşeli ayaklardan size bye bye :)
not:kızım seni çok seviyorum :)

Hiç yorum yok: