11 Haziran 2012 Pazartesi

Elni'nin mama sandalyesi ...


ANNE ARTIK KENDİM YEMEK İSTİYORUM ...
Son dönemde Elni kaşığı tutma ve ağzına götürme konusunda kararlı.O küçücük ağzını açmıyor ben kaşığı uzatınca,elini uzatıp kaşığı kavrıyor ağzına götürüyor maaşallah...Yavrum sen daha miniksin,seni anne besleyecek :)) Doktorumuz yürüteç hoppala yasak dediğinde mama sandalyesine tamam demişti.Çok doğru bir karar olmuş bizim açımızdan.İlerde de arkasından koşturmak ya da ayakta beslemek zorlaşacaktı.Şimdiden sandalyede alışırsa devamı gelir diye düşünüyorum,bütün yemeklerini sandalyede vermeye özen gösteriyorum :)

6 ayıni geçen Elni anne ve babasının aldığı oyuncaklarla oynamaya başlar.:)

kendim yiyeceğim! kendim yiyeceğim! :))

2 yorum:

Unknown dedi ki...

maşallah çok tatlı:)

el-ni dedi ki...

çok tşk ederizzz :) Allah razı olsun :)